7:00 – 8:30 |
PŘÍCHOD DO ŠKOLKY |
|
- příchod dětí do školky, přívítání, začleňování do kolektivu
- hrajeme si samostatně stolní hry, povídáme si, kreslíme pod dohledem paní učitelky nebo máme možnost využít lákavou nabídku českých a anglických naučných programů na PC a TV
- rozvoj jemné motoriky, rozvoj slovní zásoby, rozvoj smyslového vnímání, rozvoj tvůrčích dovedností, rozvoj sociálních dovedností
|
8:30 - 9:15 |
CIRCLE TIME / DAY WELCOMING |
|
- přivítání s AJ lektorem - děti se seznamují s angličtinou formou písniček, básniček, říkanek, zažívají si základní fráze
- sdílení prožitků, naslouchání, společné přivítání dne
- oslavy narozenin a svátků - oslavenci přejí jednotlivě všichni kamarádi, zpíváme pro něj písničku, děti si pro něj připraví na jeho narozeniny dárečky a on na oplátku přinese pro své kamarády pohoštění
- propojení s pohybem - rozvoj hrubé motoriky pomocí tanečků a dětský her
- seznámení s programem dne – rozvoj slovní zásoby v Aj a Čj
- rozvoj estetického cítění – hudebního
- rozvoj sociálních dovedností – vztahy mezi lidmi, přátelství, rodina
|
9:15 - 9:30 |
ÚKLID HRAČEK / PŘÍPRAVA NA SVAČINU / HYGIENA |
|
- nácvik hygienických zvyklostí a sociálních dovedností
|
9:30 - 10:00 |
SVAČINA |
|
- Všichni společně posvačíme, pokud nám to naše šikovnost dovolí, snažíme se svačinku připravovat sami. Doneseme si ji ke stolečku a paní učitelky nám připraví pití, které máme k dispozici po celý den.
- Pomoc při přípravě svačiny – nácvik samoobslužných činností.
|
10:00 – 11:30 |
ŘÍZENÉ VENKOVNÍ AKTIVITY / DOPOLEDNÍ KROUŽKY |
|
- Hurá jdeme ven! Pokud počasí není příliš proti, zahradničíme na naší zahradě či dovádíme na hřišti a parku v blízkém okolí naší školky. Při procházkách se učíme poznávat přírodu a svět kolem nás v anglickém i českém jazyce.
- Činnost zaměřená se zapracováním aktuálních témat, venkovní aktivity s prvky výuky AJ.
- Keramická dílna a další výtvarné aktivity – rozvoj jemné motoriky, rozvoj estetického cítění, rozvoj představivosti.
- Yamaha hudební aktivity spojené s pohybovými aktivitami – rozvoj hrubé motoriky, rozvoj estetického cítění, rozvoj rytmiky.
- Předškolní příprava – individuální příprava dítěte s učitelkou cca. 15 min. dítě.
- Logopedie – individuální logopedická péče cca. 15 minut dítě.
- Prohlubování základních matematických obrazců, barev, ročních období, hodin a dalších školních témat.
- Aktivity na zahradě – sportovní, zahradnické – rozvoj jemné i hrubé motoriky.
|
11:30 - 12:00 |
HYGIENA / PŘÍPRAVA NA OBĚD / OBĚDVÁNÍ |
12:00 – 12:15 |
PŘÍPRAVA LEHÁTEK NA SPINKÁNÍ A PŘEVLÉKÁNÍ DO PYŽÁMEK |
12:15 – 14:30 |
ČTENÍ POHÁDEK A ODPOČINEK |
|
- Předčítání, hraní pohádek, spánek – rozvoj slovní zásoby, komunikačních dovedností, rozvoj představivosti a imaginace.
|
14:30 – 14:45 |
PROBOUZENÍ A VSTÁVÁNÍ |
|
- Rozcvička - písnička, společný pokřik, říkanky – rozvoj slovní zásoby v anglickém a českém jazyce.
- Rozvoj komunikačních dovedností, rozvoj estetického cítění, rozvoj jemné a hrubé motoriky.
- Rozvoj sociálních dovedností – přátelství, kolektiv, podnícení vzájemné podpory a tolerance mezi dětmi.
|
14:45 – 15:00 |
SVAČINA |
|
- Pomoc při přípravě svačiny – nácvik samoobslužných činností.
- Rozvoj sociálních dovedností – „týmová spolupráce”.
|
15:00 – 17:00 |
ZÁJMOVÉ KROUŽKY |
|
- tenis
- plavání
- saunování
- jóga
- výtvarná dílna
- hudební a taneční škola
- malá laboratoř
- eko-kroužek
- tématická odpoledne (táboráky, pižamové párty a jiná dobrodružství)
- aktivní relaxace
- rozvoj slovní zásoby
- individuální předškolní příprava
|